Ska lägga elvärmegolv på spån, nya väggar som ska tilläggsreglas och sedan ska kaklas, nytt träpanelstak med spottar.
Vilken ordning bör man göra jobbet med tanke på tätskiktens överlappning osv. eller spelar det ingen roll?
(Givetvis elen först men sen?)