1 580 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Laminatskivor, tillverkare, kvalitet?
Har laminatskiva som alternativ till mitt nya kök. Vad det blir är avhängt på vilka luckor jag tillslut bestämmer mig för. Sitter nu och funderar på vilken tillverkare man skall satsa på, vilka har bra kvalitet och vilka skall man undvika?
Några tips att ge mig?
Några tips att ge mig?
Har också beställt från LG collection, nr 1200HX, svart högblank med raka kantlister.
2 st fullängd 362cm med främre kantlist, 1 st 126x90 kantlist runtom och 2 st 86x90 laminerade på båda sidor och kantlist runtom.
Skulle gå på ca 10000:- från min åf.
En kompis till mig satte in LG skivor och han är nöjd, har även läst bra rekomendationer om LG.
2 st fullängd 362cm med främre kantlist, 1 st 126x90 kantlist runtom och 2 st 86x90 laminerade på båda sidor och kantlist runtom.
Skulle gå på ca 10000:- från min åf.
En kompis till mig satte in LG skivor och han är nöjd, har även läst bra rekomendationer om LG.
Vi har tre bänkar från LG Collection. Alla tre i vitt laminat, inte högblankt utan matt med en liten (nästan osynlig) struktur. I badrummet med infälld rostfri tvättho, i tvättstugan och på köksön. Hög kvalite, lätt att göra rent, mkt nöjda. Man skall dock vara medveten om att högkvalitativt laminat kostar en del, det går inte att jämföra med en Ikea-skiva. Vi valde laminat för att vi tycker det är snyggt, inte för att spara pengar.
Klicka här för att svara