K
Börjar bli dags att fundera på valet av stänkskydd.. Sist jag renoverade så var det praxis med helkaklat mellan bänkskåp och väggskåp. Numera verkar trenden vara låga stänkskydd - tom bakom spis och ho.

Min spontana reflektion är att det måste vara väldigt opraktiskt när.det kolmer till rengöring och underhåll?

Men hur illa är det.. Ni som har lågt stänkskydd, dela gärna era erfarenheter. :)
 
Rickard.
Min erfarenhet är att med bra färg är det enklare än kakel att hålla rent.
 
K
Rickard. Rickard. skrev:
Min erfarenhet är att med bra färg är det enklare än kakel att hålla rent.
Tack för svar! Vill du dela lite bilder och mått på stänkskyddet du har? :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.