Börjar bli dags att fundera på valet av stänkskydd.. Sist jag renoverade så var det praxis med helkaklat mellan bänkskåp och väggskåp. Numera verkar trenden vara låga stänkskydd - tom bakom spis och ho.
Min spontana reflektion är att det måste vara väldigt opraktiskt när.det kolmer till rengöring och underhåll?
Men hur illa är det.. Ni som har lågt stänkskydd, dela gärna era erfarenheter.
