Hade en firma hemma som skulle fixa tvättstugan. Först gjöt de en upphöjning för varmvattenberedaren och la sedan våtrumsmatta. Pga att de måttat fel var de se tvugna att riva upp en del av mattan för att gjuta upphöjning större. De lappade sedan tillbaka mattan och nedan är resultatet.
Är detta estetiskt godtagbart eller kan man förvänta sig en högre standard? Vad tycker ni?
Är detta estetiskt godtagbart eller kan man förvänta sig en högre standard? Vad tycker ni?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Usch!
Ja skulle nog till och med kunnat göra det bättre själv.
Hade de inte ens en varmluftspistol?
Inte ens svetsningarna ser bra ut.
Ja skulle nog till och med kunnat göra det bättre själv.
Hade de inte ens en varmluftspistol?
Inte ens svetsningarna ser bra ut.
Klicka här för att svara
