B Björn_K #1 Medlem · Örebro · 8 inlägg 12 aug 2009 17:15 Björn_K Medlem Örebro 8 inlägg 12 aug 2009 17:15 #1 Hej, jag är riktig nybörjare på trädgård. Vill lägga sten istället för rabatten jag har närmast huset. Räcker det med att lägga en fiberduk o sen en massa sten?
Hej, jag är riktig nybörjare på trädgård. Vill lägga sten istället för rabatten jag har närmast huset. Räcker det med att lägga en fiberduk o sen en massa sten?
B breheim #2 Medlem · 37 inlägg 13 aug 2009 07:32 breheim Medlem 37 inlägg 13 aug 2009 07:32 #2 Utifrån hur detaljerad din frågeställning är så.. Jo. Har du mer avancerade planer än att titta på din stenrand runt huset så använd forumets sök-funktion. Det finns fler variabler att ta hänsyn till. Bor du på gammal sjöbotten eller ett berg...?
Utifrån hur detaljerad din frågeställning är så.. Jo. Har du mer avancerade planer än att titta på din stenrand runt huset så använd forumets sök-funktion. Det finns fler variabler att ta hänsyn till. Bor du på gammal sjöbotten eller ett berg...?