Håller på att renovera därhemma och nu är det dags att bredspackla väggarna i sovrummet som är gjorda av betong. I hörnen behöver mindre hål/revor lagas. Är det någon som har erfarenhet av detta och kan tipsa om produkter? Går det att undvika bräda plus putsbruk vore jag glad.
Tack på förhand!