Hej, nej det har vi faktiskt inte gjort ännu. Har du fått samma trubbel?
Mvh
Fredrik
 
F fredand44 skrev:
Hej, nej det har vi faktiskt inte gjort ännu. Har du fått samma trubbel?
Mvh
Fredrik
Ja det har jag. Några tips?
 
Nej tyvärr, har även svårt att hitta firma som kan lösa problemet.
 
Hej på er, lyckades ni lösa detta?
Samma problem fast vår är en komposit i marmorutförande.
 
Hej,
Nej jag har bara anmält till försäkringsbolaget, men det är svårt att hitta firma i Stockholm som gör dessa lagningar. Måste väl göra ett nytt försök snart annars brinner säkert försäkringen inne.
Mvh
Fredrik
 
Hej igen m, kolla med sthlmstenelit, dom samarbetar med den firman som jag jobbade på.

Info@Sthlmstenelit.se
 
  • Gilla
Bjarnebus
  • Laddar…
Enormt tack för tipset!!
De kommer jag ta kontakt med.
Mvh
Fredrik
 
Hej,
hur har det gått?!
 
Hej
Tyvärr har diverse andra projekt kommit emellan. Så vi har inte tagit tag i detta. Om jag inte har fel har det säkert gått ytterligare en liten liten flisa på något ställe. Men med tiden har man slutat tänka på det. Känns dumt att jag inte har roligare status på problemet.
Mvh
Fredrik
 
  • Gilla
S.Lindberg
  • Laddar…
G gusvo085 skrev:
Epoxy med förtjockning och svart färg?
Tror att det kan bli svårt iom att många epoxys inte spelar bra med vatten, ingen aninh om det finns någon som är okej med vatten samt inte är giftig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.