Funderar på att bygga ett laduhus och undrar om någon har erfarenhet av detta,positiva/negativa erfarenheter, tips på leverantörer. Har tittat på Eksjöhus laduhus, trevligt men skulle vilja ha en något större BTA. Tillåtet enligt detaljplan 150 kvm. Tacksam för tips, förslag, synpunkter gällande laduhus🙂
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.