Funderar på att bygga ett laduhus och undrar om någon har erfarenhet av detta,positiva/negativa erfarenheter, tips på leverantörer. Har tittat på Eksjöhus laduhus, trevligt men skulle vilja ha en något större BTA. Tillåtet enligt detaljplan 150 kvm. Tacksam för tips, förslag, synpunkter gällande laduhus🙂