Hej
Googlat runt men hittar inte hur jag lossar kökslådor från Mytöresjökök 2008.
Nån som kan ? Kökslåda med beslag och skruv från ett Mytöresjökök, osäker på hur lådan lossas, år 2008.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inte säker nu. Men kanske som IKEA, på undersidan gavelns kant ett hål för att lossa en spärr. Röres i sidled eller upp, samtidigt som frontdelen lyftes upp. Går att ta en i taget.

J jonaserik skrev:
Inte säker nu. Men kanske som IKEA, på undersidan gavelns kant ett hål för att lossa en spärr. Röres i sidled eller upp, samtidigt som frontdelen lyftes upp. Går att ta en i taget.
Tack. Får testa i kväll.

H Hedda1970 skrev:
Hej
Googlat runt men hittar inte hur jag lossar kökslådor från Mytöresjökök 2008.
Nån som kan ?[bild]
Jag har samma problem men hittar inte var spärren sitter. Fick du ordning på det och kan skicka en bild. Tack på förhand / Katarina

Vrid om med en stjärnmejsel där jag ritat pilen. Man behöver med mejseln lyfta upp metallflärpen som hänger för.

Borde sitta ett likadant fäste på motsatta sidan av lådan också - alltså två st ”lås”.

• Öppen låda i kök med bestickinsats, fokuserad på monteringsdetaljer markerade med röd pil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Koalagetter och 2 till
  • Laddar…
Nilstyko Nilstyko skrev:
Vrid om med en stjärnmejsel där jag ritat pilen. Man behöver med mejseln lyfta upp metallflärpen som hänger för.

Borde sitta ett likadant fäste på motsatta sidan av lådan också - alltså två st ”lås”.
Tack snälla för hjälpen. Nu är lådan fixad.

• Gilla
Nilstyko
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.