Hej!
Har en vattenutkastare som börjat läcka genom "säkerhetsventilen" när vattnet är på, se röd pil i bild. Inget läckage när kranen är stängd.
Vad är det som har hänt, någon packning som behöver bytas? Finns det någon risk att vatten blir stående och frostfryser under vintern om vi väntar till våren med att åtgärda?
Har en vattenutkastare som börjat läcka genom "säkerhetsventilen" när vattnet är på, se röd pil i bild. Inget läckage när kranen är stängd.
Vad är det som har hänt, någon packning som behöver bytas? Finns det någon risk att vatten blir stående och frostfryser under vintern om vi väntar till våren med att åtgärda?
Det bör lösa sig om du byter O-ringarna med RSK 8314140 på kranöverdelen.
https://www.rskdatabasen.se/infoDocs/MONT/MONT_10_4316696.pdf
http://www.fmmattsson.se/produktkat...0&IsScrollPaging=false&IsArchiveSearch=false&
https://www.rskdatabasen.se/infoDocs/MONT/MONT_10_4316696.pdf
http://www.fmmattsson.se/produktkat...0&IsScrollPaging=false&IsArchiveSearch=false&
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
