Läckande vattenslang till kylskåp.
Hej
Vi har Husqvarna kyl & frys från 2008 med kolsyrat vatten & is i frysen.
Vatten slangen till kylskåpet har spruckit bakom kylen finns inte som reservdel
Någon annan som råkat utför samma sak,
Och har någon idé hur man lagar denna
Mvh
Anders