Jag har två 110-rör för att dra in föruppvärmd luft till huset. Dessa går under plattan men nu hände det som inte fick hända. Det ena röret har gått upp i en slarvigt isatt skarv/språng. Går detta öht att fixa eller är man rökt? Relining eller liknande tänkte jag. Det går alltså inte avlopp i rören utan bara luft.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.