Hej!
Noterat en liten utbuktning i innertaket. Inspekterade uppe på vinden och noterade en fläck på bjälklaget. Plockade bort isoleringen och längst in ser man uttalade fuktskador. Vi köpte huset för 1,5 år sedan, detta ser ut att ha stått där länge. Inget som noterades i samband med besiktningen.
Bifogar bilder.
Varit uppe på taket (70-tals hus) och har inte lyckats identifiera någon läcka mer än att plåten på taket verkar glappa något där vatten kan tränga igenom. Ser ut som att det är något föregående ägare har försökt laga för ett par år sedan....
Vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Vad har ni för råd?
Jag har satt dit en fläkt, rengjort och tätat plåten.