Hej,
Skall sätta in ett skafferi på ~3m3 i köket. Skafferiet kommer att placerat vid en yttervägg och skall isoleras och ha klimatdörr för att kunna kylas ner som ett kylskåp (runt 6-8 grader).
Någon som har en bra lösning? Isoleringstyp/konstruktion - aggregat (typ, märke) - kostnad? Till/frånluft etc.
Vill inte ha ett fristående "kylrum"
