Hej,
Vi har köpt ett kyl och frysskåp av märket Cylinda. Problemet är att de är ostadiga när man öppnar dörren, dvs. de glider och flyttar position. Har någon något tips på hur man löser detta? Tack!
 
B bygghemma skrev:
Hej,
Vi har köpt ett kyl och frysskåp av märket Cylinda. Problemet är att de är ostadiga när man öppnar dörren, dvs. de glider och flyttar position. Har någon något tips på hur man löser detta? Tack!
Har ni ställt in fötterna på kylskåpet?
Står det i våg?
 
Redigerat:
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
B bygghemma skrev:
Hej,
Vi har köpt ett kyl och frysskåp av märket Cylinda. Problemet är att de är ostadiga när man öppnar dörren, dvs. de glider och flyttar position. Har någon något tips på hur man löser detta? Tack!
För lite öl i kylen och för lite glass i frysen.
 
  • Gilla
Anonymiserad 137805 och 3 till
  • Laddar…
T Tompafix skrev:
Har ni ställt in fötterna på kylskåpet?
Står det i våg?
Yes, det har vi gjort. Och ja, det står i våg.
 
G g.kraft skrev:
För lite öl i kylen och för lite glass i frysen.
Haha, sant. Fast vi har andra varor i
 
Nån slags silikonfot under fötterna fram kanske
 
T Tompafix skrev:
Nån slags silikonfot under fötterna fram kanske
Ja, kanske Ska även ringa Cylinda på måndag och höra med dem.
 
  • Gilla
Tompafix
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.