Hej,
Vi har köpt ett kyl och frysskåp av märket Cylinda. Problemet är att de är ostadiga när man öppnar dörren, dvs. de glider och flyttar position. Har någon något tips på hur man löser detta? Tack!
Hej,
Vi har köpt ett kyl och frysskåp av märket Cylinda. Problemet är att de är ostadiga när man öppnar dörren, dvs. de glider och flyttar position. Har någon något tips på hur man löser detta? Tack!
Har ni ställt in fötterna på kylskåpet?
Står det i våg?
Hej,
Vi har köpt ett kyl och frysskåp av märket Cylinda. Problemet är att de är ostadiga när man öppnar dörren, dvs. de glider och flyttar position. Har någon något tips på hur man löser detta? Tack!