Vad är din fråga?

Nyfniken skrev:
Vad är din fråga?
Om det är pensionärsvarning som rubriken lyder?
Mitt svar, kör det är ju smidigt.

Det är en grym funktion. Pensionärsvarningen eller ej.

Samsung känns bättre, man bara tar i handtaget...

seniorkonsult skrev:
Säg det när du kommer där med en burk med saltgurka i ena handen och en liter mjölk i andra.

• Gilla
Johan Gunverth
  • Laddar…
S
seniorkonsult skrev:
har dom liknande i handtaget? kanske ska ändra fabrikat då

S
Nyfniken skrev:
Vad är din fråga?
förlåt skulle väl ha skrivit frågan igen. jag fick ett bra pris som försöksperson å köpte en frys och en kyl med funktion.
å måste erkänna funktion är bra. men jag verkar gilla slå lilltån i pedalen när jag är full. så man ska nog satsa på siemens när dessa går sönder.

SBH skrev:
förlåt skulle väl ha skrivit frågan igen. jag fick ett bra pris som försöksperson å köpte en frys och en kyl med funktion.
å måste erkänna funktion är bra. men jag verkar gilla slå lilltån i pedalen när jag är full. så man ska nog satsa på siemens när dessa går sönder.
Eller så kan du ju prova att inte bli full så ofta ;)

• Gilla
1
  • Laddar…
S
händer inte ofta. men blir ju sånt det fint svindade köttskrap ju. :confused:

Realdoolar skrev:
Eller så kan du ju prova att inte bli full så ofta ;)
Det är förmodligen inte möjligt. Jag tänkte i stället TS kunde låta bli kylen och frysen vid fylla, men man inser ju lätt att det är en omöjlighet...

S
Nyfniken skrev:
Det är förmodligen inte möjligt. Jag tänkte i stället TS kunde låta bli kylen och frysen vid fylla, men man inser ju lätt att det är en omöjlighet...
ägg i kylen å "fusk"pytt i frysen

1976 köpte jag Husqvarna kyl och frys det fanns en sådan pedal på skåpen som du beskriver så du är nästan 40 år försen med den nyheten

P
Min 10-åriga son berömde häromdagen vår kyl eftersom den var så lätt att öppna med pedalen, så inte är det pensionärsvarning tror jag inte.

S
Skumpen skrev:
1976 köpte jag Husqvarna kyl och frys det fanns en sådan pedal på skåpen som du beskriver så du är nästan 40 år försen med den nyheten
jo. men tycker inte att många har det

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.