Underbara kök i god kvalité, inget snack om den saken, MEN har du ett kök modell större så blir slutsumman förskräckande :-/
Värt det eller ej måste man ju avgöra själv men min övertygelse är att det går att plocka idéer, söka liknande alternativ och iom. det åstadkomma något fullt godtagbart, dock utan den karakteristiska lilla mässingsplaketten på diskbänksskåpet
Har flera goda vänner som "investerat" i Kvänum kök, det senaste exemlet är "Sparre" handmålat i creme, med skänkskåp,granitbänkar, ekskivor, bardisk, specialbyggd spiskupa som ger ngn. form av nisch i samma som luckorna, alla maskiner inbyggda och integrerade osv osv. Men där slutade kökskalaset på 350.000 :

Då ingick iof. komplettering av några vitvaror (Gaggenau) i summan men ändå ........
Men utan tvekan, det ÄR vackra kök , synd bara att priset är så hårresande.
MVH/Christina.