Är det någon som vet någon bra KA i Halmstad?

Mvh
 
Bengt Pettersson hade vi och han tycker vi skötte sig alldeles utmärkt!
 
Hej Dennis.
Jag läste Ditt svar till Mjau om KA. Jag skall bygga ett fritidshus ,troligen lösvirke hör i H-d ,och har några frågor om KA.Kan jag ringa Dig eller Du mig .
Mvh. LoloPingvin.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.