Vi ska bygga ett Kungshus. Processen startades på allvar i augusti och i februari i år skrev vi på slutgiltiga beställningen av huset. Markentreorenören är klar sedan flera veckor tillbaka men Kungshus blir aldrig klar med sina handlingar och därmed inte någon beställning till byggentreprenören . Vi får hela tiden försöka jaga information och förstår inte varför processen inte fungerar. Någon som har liknande erfarenhet?
 
Det låter ju nästan osannolikt snabbt att plattan skulle vara klar sedan flera veckor ifall ni beställde huset i februari i år?! Har du byggt något hus förut för min erfarenhet är att det tar minst 3-4 månader från beställning till leverans ifall det är byggt i fabrik.
Hoppas det löser sig bra för er ändå, tråkigt om det drar ut på tiden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.