Vi byggde med TE med en känd hustillverkare. Efter slutbesiktningen har vi inte hört ett ljud ifrån dem. Det har nu gått 1,5 år. visserligen fick de till noll fel i protokoll mot min protest. Listan till två -årsbesiktning är uppe i 10-talet punkter enligt oss.Och vi skulle ha en massa användbar feedback under beställningen och byggets gång om vad som kan förbättras.

Hur är det för er andra som har byggt?

Varför vill de inte veta vad kunderna tycker om säljaren, arkitekt, projektledare och byggarna ?

köpte en bil nyligen..det var ett himla ringande och enkätundersökning fram o tillbaka.

Vi har inte byggt(ännu) men har varit i kontakt med en del personer som har byggt och ett av de paren hade byggt med fiskarheden och där hade de fått mail om kundundersökningar 3 gånger(eller om det var 4). före, under och efter och någon gång mer tror jag. tror även att de fått på vanligt brev.

Hej

Smålandsvillan sände ut en kundutvärdering för oss att fylla i ca ett halv år efter vi flyttat in.

//Calle

Även fiskarhedenvillan skickar ut kundundersökning efteråt.

Vi byggde med Fiskarhedenvillan. Dom skickade ut en undersökning. Den glömde vi svara på, men då fick vi hem en påminnelse om att svara! Fick även ut en enkät under byggtiden. Kommer inte ihåg exakt, men det rörde nog materialleverans, kontakt med säljare & entreprenörer, allmänt intryck.

Vi byggde med Trivselhus och fick ett par månader efter inflytt en enkätundersökning från ett av TH anlitat bolag. Har även fått en undersökning från en "fristående" aktör.

Vi har byggt med Trivselhus, inflytt 201202, och har ännu inte sett någon kundutvärdering, undrar varför…. (tror att jag vet…)
Vi har feedbackat rätt ordentligt både vad gäller positivt och negativt, sedan kan de ju göra vad de vill med den feedbacken.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.