6 975 läst ·
3 svar
7k läst
3 svar
Kottlingar mått?
Jag ska sätta kottlingar för överskåpen i mitt nybygge.
Min fråga är vad kan jag använda för virke?
Jag har tak gles över 25x70mm tror jag den är. Räcker det som kottling eller skall jag använda 2 tum 4?
Det är en yttervägg så jag vill få in så mycket isolering som möjligt..
Mvh
Min fråga är vad kan jag använda för virke?
Jag har tak gles över 25x70mm tror jag den är. Räcker det som kottling eller skall jag använda 2 tum 4?
Det är en yttervägg så jag vill få in så mycket isolering som möjligt..
Mvh
Redigerat:
Klicka här för att svara