Håller på att kolla upp lite priser på kök, men skulle behöva lite råd. Jag va igår på Tibrokök. Enl honom så ligger företagen i olika prisklasser typ: Billigt IKEA Tibro ligger över medel han sa att deras kök utan vitvaror ligger mellan 100K och uppåt. Sedan sa han x antal företag bla ballingslöv tror jag som ligger i mitten.
Det jag skulle vilja ha reda på är flera som ligger i medelklassen.

;)

skapades en lista här i forumet engång där man försökte rangordna tillverkarna så om du gör en sökning kan du säkert hitta den.

Det där med att söka har jag nog inte fattat riktigt! har försökt att hitta en tråd där man renoverade en innimhustrappa med trappkompass men hittar den ej, inte denna som du rek heller! Gör nog ngt galet.

Sökfunktionen är ju inte optimal. Man måste välja "i år" för det mesta.

Hittade detta i nån gammal tråd:

Börja med att göra studiebesök på en del olika leverantörers utställningar - både billiga (Kvik, IKEA, Epoq), lite dyrare (Puustelli, Marbodal, Myresjökök, Ballingslöv) samt kanske någon riktigt dyr också (Tibro, Kvänum, Mobalpha, Siematic etc.). Nu får ni en uppfattning om vad varje leverantör kan erbjuda samt vart i värdestegen som er köksituation hör hemma. Den leverantör som har det lägsta priset kanske inte kan erbjuda det utbud som just er kökssituation kräver.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.