Det jag i min okunskap förut trodde var kirskål tror jag nu är körvel! Den växer i jättestora kvastar och har en stor rotklump och luktar anis. Eller är jag fel ute igen? ???
Därför undrar jag nu hur jag bäst får bort dem? Som det är nu måste jag gräva bort dem med storspaden och det sabbar ju liksom rätt mycket för växtligheten runt omkring (den dagen jag har sådan alltså

)...
Vad tror ni - vågar jag plantera annat runt omkring och hoppas på att de inte kommer upp igen efter att jag grävt upp dem, eller ska jag vänta och se? Det är ju så tråkigt med en 30kvm stor jordslänt!!