Hej!
Nu är det dags att skaffa sig en excenterslip, behöver råd om villken jag ska välja. Hitta inga uppdaterade trådar om detta.
Användningsområde: slipa möbler, tapet skarvar, spackel m.m
Tanken är att den ska funka lite till allt,det kommer inte vara någon arbetshäst som används dagligen men den ska gör ett bra jobb när den väl används.
Pris: Max 1500:- gärna billigare om det inte blir allt för stort hopp i kvalité.
Tack på förhand!
/Markus
Nu är det dags att skaffa sig en excenterslip, behöver råd om villken jag ska välja. Hitta inga uppdaterade trådar om detta.
Användningsområde: slipa möbler, tapet skarvar, spackel m.m
Tanken är att den ska funka lite till allt,det kommer inte vara någon arbetshäst som används dagligen men den ska gör ett bra jobb när den väl används.
Pris: Max 1500:- gärna billigare om det inte blir allt för stort hopp i kvalité.
Tack på förhand!
/Markus
DeWalt 6423 är svårslagen om du vill ha en liten smidig 125 mm maskin. Den är otroligt effektiv, vibrerar ytterst lite i handen och har en dammhantering som faktiskt fungerar. Spacklade gipsskarvar och liknande kör du med ett Mirka-handtag.
Strip skrev:
Tack! Beställde hem en direkt. Ca 1000 lappen va ett bra pris.
Varför spacklar man hellre gipsskarvar med ett sliphandtag?
Alldeles för lätt att det blir för mycket slipat med en maskin. Köpte en excenter för att slipa spackel jag med, fick sedan köpt ett mirka-handtag och lite abranet. Som natt och dag, och lika fort går det.MarkusTe skrev:
Klicka här för att svara
