7 978 läst ·
43 svar
8k läst
43 svar
Köpråd: 18V Skruvdragare
Postnord är förstås ett problem i sig, men det mest orimliga här är att det är ok att undersöka och välja skruvdragare i 3-4 månader men när man väl har beställt så blir man förbannad om det tar en dag extra med leveransen.....
Men det är ju så vi funkar.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
Kan inte mer än instämma!
Sitter och undrar över dendär grovdammsugaren jag beställde, trots att jag inte behöver den för stunden och har tre andra om det skulle behövas så sitter jag och undrar när den kommer.
Sitter och undrar över dendär grovdammsugaren jag beställde, trots att jag inte behöver den för stunden och har tre andra om det skulle behövas så sitter jag och undrar när den kommer.
Kolla på enda recensionen, det är lite humor, nån som missuppfattat funktionaliteten...StevieGee skrev:
Klent moment på slagborren när man inte kör med slag.
Och ingen momentreglering alls på slagskruvdragaren! Går inte heller att stänga av slagfunktionen på den.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
Nu har tre dagar gått och inget nytt från PM om min dragare, vill ha nu! 
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
Mailade för en timme sedan och frågade vad som hänt.
Efter en kvart ringde de och bad om ursäkt och meddelade att den var restad från leverantör och borde levereras i mitten/slutet på nästa vecka.
Efter en kvart ringde de och bad om ursäkt och meddelade att den var restad från leverantör och borde levereras i mitten/slutet på nästa vecka.
Köpte en Hitachi DS18DSL med 2 x 2 Ah och en Bosch GSR 18-2-LI med 2 x 3 Ah (hoppas jag fick alla modellnummer rätt, fritt ur huvudet). Tanken var att ha två hyggliga maskiner, ofta står jag med två behov samtidigt (förborrning och skruvning, ex.vis, underlättar med två maskiner så man slipper byta verktyg hela tiden).
Har varit väldigt nöjd med båda maskinerna. Något jag märkt är att jag instinktivt hellre greppar Hitachin då den är lite lättare i vikt och därmed lättare att hantera. Boschen är riktigt fin den med, väljer den om det är något tyngre ex.vis. dra fransk skruv i ekträ.
Har varit väldigt nöjd med båda maskinerna. Något jag märkt är att jag instinktivt hellre greppar Hitachin då den är lite lättare i vikt och därmed lättare att hantera. Boschen är riktigt fin den med, väljer den om det är något tyngre ex.vis. dra fransk skruv i ekträ.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
MathiasS: Jag funderar på om att bryta upp en vägg eller riva upp ett golv kan vara en fullgod ersättning för bilbränning (det är ju synd om de stackars bilarna).
tompaah: Jag har ju en liten blå också, så den borde räcka till komplementmaskin =)
mexitegel: Eller så vet han mer än han ger sken av, kanske jobbar på PM och numera har en ny blå dragare hemma
tompaah: Jag har ju en liten blå också, så den borde räcka till komplementmaskin =)
mexitegel: Eller så vet han mer än han ger sken av, kanske jobbar på PM och numera har en ny blå dragare hemma
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
Dragaren har redan hunnit till utlämningsstället, men tror ni jag kommer hem i tid ikväll? 
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
*storgråtande smiley*
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
Uthämtad! Fick köra hem och hämta ett personbevis bara, hade glömt att jag bytt efternamn :|
Men den är rätt högljudd av sig den lilla krabaten.
Men den är rätt högljudd av sig den lilla krabaten.
Klicka här för att svara