1 410 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Kopplingsskåpet???
Hej
Dessa enorma kopplings skåp som kommer att finnas i vårat modulenthus dvs för data o tele.
är det bökigt att koppla dessa ??
jag anser mig som ganska kunnig på data osv men har aldrig provat på ett sådant skåp
Finns det en vettig bruksanvisnig?
kommer det att finnas testprotokoll vid besikningen??
//Matte
Dessa enorma kopplings skåp som kommer att finnas i vårat modulenthus dvs för data o tele.
är det bökigt att koppla dessa ??
jag anser mig som ganska kunnig på data osv men har aldrig provat på ett sådant skåp
Finns det en vettig bruksanvisnig?
kommer det att finnas testprotokoll vid besikningen??
//Matte
Uttagen är märkta, inga problem att korskoppla.
Mer info om TCS VillaLAN hittar du på www.eit.nu.
Manual http://www.eit.nu/pdf/Instruktion_multimedia_swe.pdf
Vet ej om du får testprotokoll men du kan säkert be om det. Modulent ska ISO-certifiera sig så det borde finnas någon sorts protokoll för din installation.
Mer info om TCS VillaLAN hittar du på www.eit.nu.
Manual http://www.eit.nu/pdf/Instruktion_multimedia_swe.pdf
Vet ej om du får testprotokoll men du kan säkert be om det. Modulent ska ISO-certifiera sig så det borde finnas någon sorts protokoll för din installation.
Klicka här för att svara