Hej ! Har fått ett hål i en av transistorerna till slingan :mad:
Finns det nån här som har ett schema på kretskortet eller beteckning på transistorerna ?
Vore trevligt om man kunde laga :wow:
 
Ta en bild eller två.
Eller lägg frågan på elektronikforumet.com

Protte
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.