När jag testar att sätta ihop grejerna, så blir jag lite fundersam över denna kopplingen nedan. I första bilden har jag dragit i vinkelkopplingen med handkraft tills det typ inte går mer. Ändå är det en väldigt stor glipa. Det ska ju dit lin och pasta också, så jag tänker att det kommer väl inte gå och dra så där jättemycket mer även med skiftnyckel. Är detta i sin ordning eller är det nåt jag missar här?