Hej alla ! Verkar vara ett bra forum med mycket tips.Har fått ett pc1616 larm installerat ,men telefonkabeln är inte kopplad i jacket.Jag undrar ska man koppla in Ring o Tip på första jacket ingående kabel och går det bra parallellt i så fall, r1 och t1 behöver man koppla dom?
Skall larmcentralen vara avstängd i så fall ,går det att bryta strömmen
Tack för ett bra forum
Owe
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.