Hej,
Jag tänkte koppla en tappkran till vår sommarstuga som är kallstäld på vintern.
Jag tänker att jag kopplar in mig på befintlig pem slang.
Kommer följande delar passa?
Jag är osäker på 5,6,7 eller ska man ha 8 som går till 9an(undersidan kranen)
Jag tänkte koppla en tappkran till vår sommarstuga som är kallstäld på vintern.
Jag tänker att jag kopplar in mig på befintlig pem slang.
Kommer följande delar passa?
Jag är osäker på 5,6,7 eller ska man ha 8 som går till 9an(undersidan kranen)
Klicka här för att svara
