P Perborjr #46 Medlem · 3 inlägg 12 feb 2023 18:47 Perborjr Medlem 3 inlägg 12 feb 2023 18:47 #46 M Mrgsxr77 skrev: Hej. Vad begär du för den. Vet inte om jag skriver i rätt fält dock. Finns meddelandefunktion här i forumet? Mvh Stefan Hej 300kr ring 070389151 om du vill köpa den.
M Mrgsxr77 skrev: Hej. Vad begär du för den. Vet inte om jag skriver i rätt fält dock. Finns meddelandefunktion här i forumet? Mvh Stefan Hej 300kr ring 070389151 om du vill köpa den.
M Mrgsxr77 #47 Medlem · 14 inlägg 12 feb 2023 23:11 Mrgsxr77 Medlem 14 inlägg 12 feb 2023 23:11 #47 P Perborjr skrev: Hej 300kr ring 070389151 om du vill köpa den. Skickade sms ,mvh stefan
P Perborjr #48 Medlem · 3 inlägg 13 feb 2023 07:17 Perborjr Medlem 3 inlägg 13 feb 2023 07:17 #48 M Mrgsxr77 skrev: Skickade sms ,mvh stefan Fel nummer ska vara 0703891151, missade en 1:ta
M miccet #49 Medlem · 11 inlägg 9 aug 2023 20:51 miccet Medlem 11 inlägg 9 aug 2023 20:51 #49 Ingen som har en sticka som funkar till Home Assistant (esphome) över?
N Nimdjid #50 Medlem · 34 inlägg 8 jan 2024 23:37 Nimdjid Medlem 34 inlägg 8 jan 2024 23:37 #50 M miccet skrev: Ingen som har en sticka som funkar till Home Assistant (esphome) över? Hej, fick du tag i någon sticka? Letar också efter en eller två stickor.
M miccet skrev: Ingen som har en sticka som funkar till Home Assistant (esphome) över? Hej, fick du tag i någon sticka? Letar också efter en eller två stickor.
M miccet #51 Medlem · 11 inlägg 8 jan 2024 23:52 miccet Medlem 11 inlägg 8 jan 2024 23:52 #51 Japp, har inte hunnit testa den än men @it-snubben hade en över.
N Nimdjid #52 Medlem · 34 inlägg 8 jan 2024 23:58 Nimdjid Medlem 34 inlägg 8 jan 2024 23:58 #52 M miccet skrev: Japp, har inte hunnit testa den än men @it-snubben hade en över. Jasså, den han hade över är den du köpt eller har han ytterligare en?
M miccet skrev: Japp, har inte hunnit testa den än men @it-snubben hade en över. Jasså, den han hade över är den du köpt eller har han ytterligare en?
M miccet #53 Medlem · 11 inlägg 9 jan 2024 00:00 miccet Medlem 11 inlägg 9 jan 2024 00:00 #53 N Nimdjid skrev: Jasså, den han hade över är den du köpt eller har han ytterligare en? Jag köpte den, men kan ju hända att han har fler liggandes, eller kan göra fler.
N Nimdjid skrev: Jasså, den han hade över är den du köpt eller har han ytterligare en? Jag köpte den, men kan ju hända att han har fler liggandes, eller kan göra fler.
it-snubben #54 Medlem · Västernorrland · 2 103 inlägg 9 jan 2024 08:39 it-snubben Medlem Västernorrland 2 103 inlägg 9 jan 2024 08:39 #54 N Nimdjid skrev: Jasså, den han hade över är den du köpt eller har han ytterligare en? Hej, Jag har fler. Återkom till mig via PM eller direkt här i tråden för mer info. /IT-snubben
N Nimdjid skrev: Jasså, den han hade över är den du köpt eller har han ytterligare en? Hej, Jag har fler. Återkom till mig via PM eller direkt här i tråden för mer info. /IT-snubben