Hej,
Min fjärrkontroll IKEA ANSLUTA till köksbelysningen utrusta har slutat fungera. Jag är mycket intresserad av att köpa en ny fjärrkontroll! Ikea ansluta är namnet på fjärrkontrollen.
Mycket tacksam till den som kan hjälpa mig!
Mvh
Alexander
Min fjärrkontroll IKEA ANSLUTA till köksbelysningen utrusta har slutat fungera. Jag är mycket intresserad av att köpa en ny fjärrkontroll! Ikea ansluta är namnet på fjärrkontrollen.
Mycket tacksam till den som kan hjälpa mig!
Mvh
Alexander
Hej, jag har en sån här kontroll till salu.
Den är helt ny och oanvänd, tanken var att den skulle användas men sen behövdes den inte.
Jag köpte den på Tradera, med frakt och fraktförsäkring så kostade den 2700 kr, så jag är mest ute efter att få igen pengarna.
Jag har annons ute på blocket och fb marketplace. Jag bor i Stockholm men ska åka till Ängelholm 2 gånger de närmaste veckorna, passerar jag en stad på vägen så kan jag ta med den.
Här är annonstexten:
En fjärr till Ikeas led-belysning t.ex Ikea Utrusta säljes, Ikea ansluta 903.007.73, denna är väldigt ovanlig då den inte säljs ny längre. Den är
Helt ny och oanvänd. Denna är köpt från Tradera till rätt högt pris, men sen behövdes den inte. Säljs för minst 2700 kr för att få igen lagd summa, eller till högsta bud. Kan hämtas i Älvsjö i Stockholm, skickas helst inte.
Den är helt ny och oanvänd, tanken var att den skulle användas men sen behövdes den inte.
Jag köpte den på Tradera, med frakt och fraktförsäkring så kostade den 2700 kr, så jag är mest ute efter att få igen pengarna.
Jag har annons ute på blocket och fb marketplace. Jag bor i Stockholm men ska åka till Ängelholm 2 gånger de närmaste veckorna, passerar jag en stad på vägen så kan jag ta med den.
Här är annonstexten:
En fjärr till Ikeas led-belysning t.ex Ikea Utrusta säljes, Ikea ansluta 903.007.73, denna är väldigt ovanlig då den inte säljs ny längre. Den är
Helt ny och oanvänd. Denna är köpt från Tradera till rätt högt pris, men sen behövdes den inte. Säljs för minst 2700 kr för att få igen lagd summa, eller till högsta bud. Kan hämtas i Älvsjö i Stockholm, skickas helst inte.
Har du kvar den trasiga fjärrkontrollen?A Alextheman skrev:
Jag kan hjälpa till med att försöka laga den om du vill!
Mvh.
Hej Khaild,Tkd skrev:
Jag har också en ikea ansluta remote control som har slutat fungerar. Har min kontroll hemma och är. intresserad över att du försöker laga den. Tror du att du kan försöka?
Tack på förhand
Mvh Pablo
Absolut,D Don Pablo Moraga skrev:
Jag kan titta över det.
Skicka PM.
Så tar vi det därifrån 🙂
Mvh
Tack så mycket för att du tar dig tiden.
Jag skickar den innan 16 så att den går iväg idag.
Ha en fin helg
Mvh Pablo
Jag skickar den innan 16 så att den går iväg idag.
Ha en fin helg
Mvh Pablo
Tkd skrev:
Tkd lagade mina två fjärrkontroller till IKEA Ansluta köksbelysning och nu fungerar de. Toppen o tack!Tkd skrev:
Redigerat:
Hej Don Pablo,D Don Pablo Moraga skrev:
Det är härligt att det fungerar igen som det ska efter 7 månader 😃.
Lika glad som er när man ser resultat.
Tack för allt👊🏻
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Köpes ikea kungsbacka lucka
Kök -
Ansluta IKEA Knycklan till PEX och gammal blandare
Vatten & Avlopp -
Lost Remote Controls for Ansluta/Omlopp IKEA Lights – Willing to Buy
Belysning -
Köpes ANSLUTA fjärrkontroll (IKEA-vara)