johanvasteras #1 Medlem · 14 inlägg 18 jun 2024 13:02 johanvasteras Medlem 14 inlägg 18 jun 2024 13:02 #1 Vill köpa IKEAS "ansluta fjärrkontroll" som är en vara som utgått. Min har gått sönder och den finns inte på lager längre tyvärr. Någon där ute som har en? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #ansluta #bänkbelysning #fjärrkontroll #ikea #köp #köpa #köpes
Vill köpa IKEAS "ansluta fjärrkontroll" som är en vara som utgått. Min har gått sönder och den finns inte på lager längre tyvärr. Någon där ute som har en?
P Parisa Gs #2 Medlem · 1 inlägg 4 okt 2024 22:16 Parisa Gs Medlem 1 inlägg 4 okt 2024 22:16 #2 johanvasteras skrev: Vill köpa IKEAS "ansluta fjärrkontroll" som är en vara som utgått. Min har gått sönder och den finns inte på lager längre tyvärr. Någon där ute som har en? Säljer du kontrollen
johanvasteras skrev: Vill köpa IKEAS "ansluta fjärrkontroll" som är en vara som utgått. Min har gått sönder och den finns inte på lager längre tyvärr. Någon där ute som har en? Säljer du kontrollen
Tkd #3 Bannad · 65 inlägg 12 dec 2024 20:29 Tkd Bannad 65 inlägg 12 dec 2024 20:29 #3 johanvasteras skrev: Vill köpa IKEAS "ansluta fjärrkontroll" som är en vara som utgått. Min har gått sönder och den finns inte på lager längre tyvärr. Någon där ute som har en? Har du kvar den trasiga fjärrkontrollen? Jag kan hjälpa till med att försöka laga den om du vill! Mvh.
johanvasteras skrev: Vill köpa IKEAS "ansluta fjärrkontroll" som är en vara som utgått. Min har gått sönder och den finns inte på lager längre tyvärr. Någon där ute som har en? Har du kvar den trasiga fjärrkontrollen? Jag kan hjälpa till med att försöka laga den om du vill! Mvh.
johanvasteras #4 Medlem · 14 inlägg 18 dec 2024 17:19 johanvasteras Medlem 14 inlägg 18 dec 2024 17:19 #4 Tkd skrev: Har du kvar den trasiga fjärrkontrollen? Jag kan hjälpa till med att försöka laga den om du vill! Mvh. Tack! Det blev till att kassera den tyvärr
Tkd skrev: Har du kvar den trasiga fjärrkontrollen? Jag kan hjälpa till med att försöka laga den om du vill! Mvh. Tack! Det blev till att kassera den tyvärr
M maryamhag #5 Medlem · 1 inlägg 9 jun 10:41 maryamhag Medlem 1 inlägg 9 jun 10:41 #5 johanvasteras skrev: Vill köpa IKEAS "ansluta fjärrkontroll" som är en vara som utgått. Min har gått sönder och den finns inte på lager längre tyvärr. Någon där ute som har en? Hej! Jag har också en trasig fjärrkontroll ansluta ikea som behöver fixas. Någon som kan hjälpa oss med det?
johanvasteras skrev: Vill köpa IKEAS "ansluta fjärrkontroll" som är en vara som utgått. Min har gått sönder och den finns inte på lager längre tyvärr. Någon där ute som har en? Hej! Jag har också en trasig fjärrkontroll ansluta ikea som behöver fixas. Någon som kan hjälpa oss med det?