hsd
Är det någon som har köpt från Temu och hur har det varit
70-80% av det jag googlar på så finns det Temu annonser och det ligger under halva priset jämfört med de vanliga kanalerna
Är det bara skit eller är det bra produkter

• Gilla
vjutvik
  • Laddar…
Det beror lite på vad för typ av prylar. Mycket grejer är exakt samma som krängs här i Sverige till dubbla priset, andra grejer är rent skräp och oanvändbart.
Har t.ex. provat köpa några olika flerpack med fillingar, och ungefär 1 av 3 i samma flerpack av identiska produkter sitter bra och går att använda. Däremot typ små karbinhakar (inte för klättring) eller flaskhållare är minst lika bra i min erfarenhet.

Köpte diverse saker när de kom, men insåg när jag efter ett tag gick igenom mina köp, att hälften var såpass uselt att jag slängde det direkt. Det i kombination med att appen (och kanske hemsidan) oblygt läcker information till kina, gjorde att jag inte kommer köpa något mer från dem.

A
Har köpt flera byggsatser av dom och kommer fortsätta med det. Köpte en för 600 kr som visade sig vara fel, det var en annan byggsats väldigt snarlik.

Påpekade det för Temu och dagen efter hade jag fått tillbaka 600 kr och fick behålla byggsatsen de skickat.

Tumme upp för det.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.