nån som vet en vettig skruvdragare för en billig peng?? vill inte ha nån sånn dära som ser ut som en batong utan en lite mindre smidigare, gärna inte alltför dyr
 
den va fin de va den:) det svartblåa träsket sitter man ju redan i men farsan har redan en 5000krs svartblå bosch så borra hadde ja no inte tänkt, mera en sånn dära som han nämnde före tror ja, en sånn liten "skruvdragare"

nån som har erfarenhet av bosch sådana?
 
Jag har Blå Bosch GSR 14,4v den drar 35 NM jag kan bara rekommendera denna.
 
är det den ovanför?? i länken?
 
Neej..
 
daniel.n skrev:
Nån som köpt Boschdragare av nederländske myntsamlaren där än? Onekligen bra pris..
Tänk på att det levereras med två 1,5 Ah NiCd Batterier.
 
procyon skrev:
Tänk på att det levereras med två 1,5 Ah NiCd Batterier.
Va?! står inte en mening om vilken typ av batterier som medlevereras, dock så finns ju li-ion loggan med på bilden.

Hursomhelst så har jag iaf chansat och lagt ett bud.
 
daniel.n skrev:
Fehnik: nu ser jag att myntmannen gjort iaf en affär på dragare, med positiv feedback. Rapportera gärna hur det gått för dig sen.

Det kan du räkna med.
 
Så då va man 850kr fattigare, får se vad som dyker upp i brevlådan om några dagar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.