den va fin de va den
det svartblåa träsket sitter man ju redan i men farsan har redan en 5000krs svartblå bosch så borra hadde ja no inte tänkt, mera en sånn dära som han nämnde före tror ja, en sånn liten "skruvdragare"
nån som har erfarenhet av bosch sådana?
nån som har erfarenhet av bosch sådana?
det finns en tråd med en omröstning i nångonstans i forumet som avhandlar miniskruvdragare. om jag inte missminnermig så blev GSR 10,8 V-LI klar favorit
http://scaptocs.bosch-pt.com/boptoc...uage=sv-SE&ccat_id=81966&prod_id=9040
Finns i butik i sverige för runt 1500 ebay är ju en bra källa oxå ca 900 ink frakt.
http://scaptocs.bosch-pt.com/boptoc...uage=sv-SE&ccat_id=81966&prod_id=9040
Finns i butik i sverige för runt 1500 ebay är ju en bra källa oxå ca 900 ink frakt.
Köp inte Bosch GSR 12 VE-2... jag köpte en sån för 3k på clas insjön.. men jag blir inte klok på den, maskinen är vinklad men chucken sitter fan inte rakt mot den vinkeln.. och inga linjer på maskinen går att använda för att få maskinen i rätt vinkel..
http://scaptocs.bosch-pt.com/boptoc...uage=sv-SE&ccat_id=81947&prod_id=7494
/J
http://scaptocs.bosch-pt.com/boptoc...uage=sv-SE&ccat_id=81947&prod_id=7494
/J
Fehnik skrev:
Var det inte den här auktionen som det gällde?
http://cgi.ebay.de/Bosch-Akku-Bohrs...8QQihZ019QQcategoryZ39032QQrdZ1QQcmdZViewItem
På denna står det NiCd i alla fall.