Jo men har han namn på en person som är registrerad på aderssen som boende eller har han rätt namn på den som äger fastigheten. Värt att kolla med Lantmäteriet om vilka uppgifter de har och om det stämmer. Då de har uppgifter samt historik om fastigheten.Nissens skrev:
Jag kollade själv vem som ägde grannhuset där jag har stuga på lntmäteriet, du behöver inte ens skicka brev dit utan det går bra att logga in med e-legitimation och söka. Det var iallafall inte personen som är skriven där som var ägare utan en helt annan person på en helt annan ort.
angående komentaren om troll, jag har inte gjort så många inlägg här men har varit reggad ett tag. Försöker man hjälp till trollar man tydligen så det kanske får förbli få inlägg här då.
angående komentaren om troll, jag har inte gjort så många inlägg här men har varit reggad ett tag. Försöker man hjälp till trollar man tydligen så det kanske får förbli få inlägg här då.
TS skrev följande i första inlägget att ägaren är känd men vet inte var ägaren finns idag.J J Nutti skrev:
Jag har namn, personnummer utan de 4 sista.
Skatteverket vet inget annat än att ägaren ska vara bosatt där.
Allvetare
· Stockholm
· 3 061 inlägg
Allvetare
· Stockholm
· 3 061 inlägg
Tror inte du ska lyssna så mycket på alla. Du svarade utan att ha läst hela tråden. Det kan vara lite dumt men man blir troll för det. Sen är det inte jag eller någon annan som avgör det. Det är moderaterna som gör.J J Nutti skrev:Jag kollade själv vem som ägde grannhuset där jag har stuga på lntmäteriet, du behöver inte ens skicka brev dit utan det går bra att logga in med e-legitimation och söka. Det var iallafall inte personen som är skriven där som var ägare utan en helt annan person på en helt annan ort.
Fortsätt du! Nytt folk behövs hela tiden. Så välkommen
Det är iaf kul att tråden har sysselsatt många hehe Än inte mycket mer framgång tyvärr. Jag ska försöka med några av tipsen. Skam den som ger sig lr vad man nu brukar säga. Hoppas nog tipset om att flytta in eller att stämma ägaren dock