Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack på förhand! // VikStri.
När man sätter lister så vill iaf jag att spiken ska gå igenom gipsen och in i osbn eller regeln bakom. Det betyder att spikarna måste vara 30-50mm långa. Köp en pneumatisk dyckertpistol för 400:- på Biltema eller motsv.
Är denna ett alternativ? Till Meec pistolen? http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Tr...istol/Dyckert---haftpistol-ENS-17-2000033186/
Produkter som diskuteras: "Dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Jag köpte en Rapid en50 för några år sedan. Funkade ok men det fastnade dyckert och allt strulade. Blev ganska fula märken och den hade svårt att driva 45mm dyckert. Sålde den när projektet var klart.
Nyss köpte jag en kompressor och en dyckertpistol från CO. Vilken skillnad! Allt funkar mycket bättre.
Så mitt råd, köp inte en elektrisk. Hyr en med gas eller tryckluft om du inte behöver den någon längre period. Om du inte vill investera lite mer.
Nyss köpte jag en kompressor och en dyckertpistol från CO. Vilken skillnad! Allt funkar mycket bättre.
Så mitt råd, köp inte en elektrisk. Hyr en med gas eller tryckluft om du inte behöver den någon längre period. Om du inte vill investera lite mer.