13 103 läst ·
47 svar
13k läst
47 svar
Köpa Makita 3m skena i Sverige ?
Jag fick hem min skena i veckan. Klockrent att kunna kapa mdf skivor helt raka utan att krångla med rätstege varje gång.
Jag upplever att skenan inte är helt plan, den är uppböjd i bakkant så man kan vippa den fram och tillbaka.
mina festool skenor är helt raka.
Ska det vara så på makitaskenorna?
Jag upplever att skenan inte är helt plan, den är uppböjd i bakkant så man kan vippa den fram och tillbaka.
mina festool skenor är helt raka.
Ska det vara så på makitaskenorna?
Medlem
· Västra Götaland
· 1 658 inlägg
Toolab har inlett ett samarbete med Småmaskinsservice i Gbg. Om man först kollar priser på Toolab, så ska man sen kunna gå till butiken och få köpa till samma pris. Men om man inte gjort detta utan bara går in i butiken så blir priset högre.
Frågade häromdagen på en Festool-skena 3000 mm. 2600 kr ink moms om jag minns rätt. Letade idag på nätet, billigaste jag fann på Makita 3000 mm var just Toolab för 1999 kr. Chattade med en kille på Toolab, och innan jag visste ordet av så hade han gett mig 2100 kr ink moms för FESTOOL-skenan, avhämtning i butiken.
Behöver jag säga att jag kommer köpa Festool-skenan...?
Frågade häromdagen på en Festool-skena 3000 mm. 2600 kr ink moms om jag minns rätt. Letade idag på nätet, billigaste jag fann på Makita 3000 mm var just Toolab för 1999 kr. Chattade med en kille på Toolab, och innan jag visste ordet av så hade han gett mig 2100 kr ink moms för FESTOOL-skenan, avhämtning i butiken.
Behöver jag säga att jag kommer köpa Festool-skenan...?
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Önskar köpa Makita glidlist
Köpes, Hyres & Bytes -
Köpa nytt chassi till Makita 2704N
Verktyg & Maskiner -
Vad köpa som 2:a märke, makita, Bosch
Verktyg & Maskiner -
Ska jag köpa en Makita eller Blå BOSH borrhammare??
Verktyg & Maskiner -
Finns makita skruvdragare 18v kit med 2ah batteri att köpa?
Verktyg & Maskiner