3 533 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Köpa garageport på Beijer
Medlem
· Västra götaland
· 65 inlägg
Beijer har just nu (den verkar ha varit ett tag...) en kampanj där de säljer garageportar för 9995:-:
http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=116678
och
http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=116676
Någon som vet något om dessa? Jag har suttit och läst lite, men blir inte smartare för det. En del människor verkar gladeligen lägga det dubbla på sina portar, varför då? Varför skulle dessa vara så mycket sämre än t.ex. Crawford eller Hörmann?
Till mitt hus är det ett tillhörande f.d. garage. Någon av de förra ägarna har byggt för porten och gjort om garaget till ett vanligt rum istället. När det kommer till snickerier har jag tyvärr tummen mitt i handen, någon som kan ana ungefär vad det skulle kosta att såga upp hålet igen och få porten monterad?
Jag har en busbil jag just nu har stående i ett annat garage för 450 spänn i månaden. På bara 2 år så har kostnaden för porten betalat sig, det lockar onekligen att ta tag i detta. Snart är det dessutom vår
http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=116678
och
http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=116676
Någon som vet något om dessa? Jag har suttit och läst lite, men blir inte smartare för det. En del människor verkar gladeligen lägga det dubbla på sina portar, varför då? Varför skulle dessa vara så mycket sämre än t.ex. Crawford eller Hörmann?
Till mitt hus är det ett tillhörande f.d. garage. Någon av de förra ägarna har byggt för porten och gjort om garaget till ett vanligt rum istället. När det kommer till snickerier har jag tyvärr tummen mitt i handen, någon som kan ana ungefär vad det skulle kosta att såga upp hålet igen och få porten monterad?
Jag har en busbil jag just nu har stående i ett annat garage för 450 spänn i månaden. På bara 2 år så har kostnaden för porten betalat sig, det lockar onekligen att ta tag i detta. Snart är det dessutom vår
Medlem
· Västra götaland
· 65 inlägg
Är det? Det framkommer då inte på deras sida. Antar att priset är bra och att det borde vara köpläge? Eller kan någon rekommendera något annat? Är inte garageportfetischist så behöver inte ha det värsta
. Fjärrkontroll vill jag dock ha.
Klicka här för att svara