Hej,
Efter mycket om och men med min gamla diskmaskin inser jag att det är dags att köpa ny.
Hittade denna som bäst i test på Råd och Rön:
Bosch SMV6ZDX49E
https://www.bosch-home.se/produktli...kmaskiner/diskmaskiner-60-cm-bredd/SMV6ZDX49E

Känner ni till den? Är den bra?

Men då den är rätt dyr är min fråga främst om ni känner till var de kan säljas lite billigare (de större kedjorna har ju alltid listpriser, men de mindre butikerna kan ju ofta diskutera pris), eller om det finns rabattkoder till ex. Elgiganten som ni känner till?
Vill gärna köpa där de även erbjuder installationsservice (bor i Stockholmsområdet).

Tack!

P
skall du ha en fullintegrerad maskin? (dyrare)
denna är gjord i turkiet och det är svårt att se på bilderna hur kraftiga korgarna är men med tanke på färgen kan de nog vara av det klenare slaget.
serie 8 är ju bäst så åk till en butik och känn på de olika modellerna

electroluxaren skrev:
skall du ha en fullintegrerad maskin? (dyrare)
denna är gjord i turkiet och det är svårt att se på bilderna hur kraftiga korgarna är men med tanke på färgen kan de nog vara av det klenare slaget.
serie 8 är ju bäst så åk till en butik och känn på de olika modellerna
Hej,
Vad menar du med fullintegrerad? Finns det olika varianter av integrerad?

Jag kollade Råd & Rön och denna var bäst i test där av de integrerade diskmaskinerna. Det känns ju tryggt att köpa en testad maskin tänker jag!?

Har du tips på bra integrerad diskmaskin?

P
A _ametist_ skrev:
Hej,
Vad menar du med fullintegrerad? Finns det olika varianter av integrerad?

Jag kollade Råd & Rön och denna var bäst i test där av de integrerade diskmaskinerna. Det känns ju tryggt att köpa en testad maskin tänker jag!?

Har du tips på bra integrerad diskmaskin?
Finns halvintegrerade oxå. Lite ovanligt numera dock.
Jag vet inte om en testad maskin tillför något? Ska du jämföra maskiner är det ju EU deklarationen som gäller men inget av det säger något om hur maskinerna är i morgon eller om de ens blir 5-år

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.