1 336 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Kontinentalhus?
Blev kontaktad av en person från detta företag med anledning av en annons jag lagt på blocket. De påstår sig kunna bygga extremt billigt på grund av "egen fabrik".
http://www.kontinentalhus.n.nu
Har aldrig hört talas om detta företag och att som de påstår kunna bygga 135 kvm för under 900.000:- på totalentreprenad enligt svenska regler/normer lär väl vara i det närmaste omöjligt?
Deras hemsida ger inget vidare intryck men framför allt ingen information om företaget och var de finns och kan kontaktas.
Är det någon mer här som hört talas om Kontinentalhus eller haft kontakt med dem?
Min magkänsla säger att detta inte känns seriöst.
http://www.kontinentalhus.n.nu
Har aldrig hört talas om detta företag och att som de påstår kunna bygga 135 kvm för under 900.000:- på totalentreprenad enligt svenska regler/normer lär väl vara i det närmaste omöjligt?
Deras hemsida ger inget vidare intryck men framför allt ingen information om företaget och var de finns och kan kontaktas.
Är det någon mer här som hört talas om Kontinentalhus eller haft kontakt med dem?
Min magkänsla säger att detta inte känns seriöst.
Allvetare
· Stockholm
· 1 831 inlägg
Gå på magkänslan! De verkar inte veta vad fram- eller baksidan är på huset de skall bygga 
Bara att de har använt sig av http://www.n.nu gör att allt känns oerhört oseriöst...
Klicka här för att svara