Kollade på elmätaren och har fått några strömförbrukningsspikar under dagen vilket jag kan härleda till min frånluftsvärmepump med vattenburen golvvärme.
Som ni kan se på bilden så är det några gånger under dagen som pannan laddar på extra mycket och framledningstemperaturer går mycket hög. Är detta normalt beteende?
Som ni kan se på bilden så är det några gånger under dagen som pannan laddar på extra mycket och framledningstemperaturer går mycket hög. Är detta normalt beteende?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara

