1 223 läst ·
8 svar
1k läst
8 svar
Kompressor+pistol?
Clas Ohlson, Biltema, Jula, Harald Nyborg...
För att driva en spikpistol kan du ha nästan vilken kompressor som helst, utom de allra minsta.
Målning brukar kräva mer. Sen får man tänka på att spikpistolen helst ska ha olja i luften, medan målning kräver oljefri luft.
För att driva en spikpistol kan du ha nästan vilken kompressor som helst, utom de allra minsta.
Målning brukar kräva mer. Sen får man tänka på att spikpistolen helst ska ha olja i luften, medan målning kräver oljefri luft.
Vi har både Senco, Biltema och Julas pistoler på firman, Båda lågprispickorna har varit med länge nog för att ha betalat sig många gånger om,
Det har iofs Sencon med,
Men billigt är inte alltid dåligt
Vår Senco har nackdelen att det är 34 graders spikremsor, inte alltid jag hittar dem i närmsta bygghandel
Vi har en rundbandad pjäs också, gillar den inte, hänger sig lite ofta..
Det har iofs Sencon med,
Men billigt är inte alltid dåligt
Vår Senco har nackdelen att det är 34 graders spikremsor, inte alltid jag hittar dem i närmsta bygghandel
Vi har en rundbandad pjäs också, gillar den inte, hänger sig lite ofta..
Redigerat:
Har en 'billig' JULAkompressor ihop med en lånad Biltemapistol och spikar glespanel i garagetaket, funkar finfint.
Biltemapickan funkar minst lika bra som min gasdrivna Hitachi gjorde innan den pajade.
Biltemapickan funkar minst lika bra som min gasdrivna Hitachi gjorde innan den pajade.
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Du är väl nybörjare, eller hus? Annars hade du knappast behövt ställa frågan. Och du undrade var man köpte det "billigt". Om du redan vet vad du vill ha behöver du inte fråga.Gonate skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden