Vi har nu kört med pellets i cirka en månad. Och jäklar vad bra det funkar i vår CTC1100!
Men då vi bor i ett sutteränghus skulle jag vilja hjälpa pelletsen med en luft/luft på nedanvåningen. Dels under vinterhalvåret för att värma och dels för att ha lite shysst klimat sommartid.
Vad säger ni om det? Är det lönt? Skulle jag tjäna något på det? Eller tjänar jag mer på att elda på så pannan glöder?
Kom igen, ge mig era tankar!
