Hej! Jag har undermonterat en Ikea-diskho på min bänkskiva (massiv ek). Har också oljat med två lager Osmo Hårdvaxolja. Undrar om ni tror bänkskivan kommer överleva vattenskador?
Här är en länk till en video där jag förklarar mer detaljerat hur jag byggde bänkskivan och hur jag undermonterade diskhon, från tidskod 09:55 :