Hej!
Har ritat i google sketchup.
Efter att nu suttit ett par timmar och grunnat på era (mellanbarn & tumult) förslag, har vi kommit fram till en ganska hyffsad planlösning av badrummet med bastu m.m.
Förslag på annan lösning i badrumsdelen??
Enda "bekymret" är att vi i hallen möts av en väldigt lång vägg när man kommer in. Ritade ut en skjutdörrsgarderob på 2,4 m för att då bryta av den långa linjen med.
Någon som har annat förslag på möblering där??
Ska väl erkänna att det blev en stor förbättring iom. att vi la igen passagen. Tvättstugan blev rymligare, rymligare förråd samt större sovrum.
Tack för idéerna Mellanbarn och tumult!
