Hej! Jag skulle flytta dörren till badrummet på övervåningen så den inte går till sovrummet utan ut till allrummet eller vad det nu är. Om någon sover i sorummet kan ju inte de andra i huset utnyttja badrummet utan att störa den som sover. Dessutom skulle jag definitivt ha ett fönster i badrummet på husets kortsida. Med flyttad dörr och fönster kommer ljuset i rak linje och rummet blir mycket ljusare och man kan ha en liten ormbunke eller någon annan växt därinne! [tt][/tt]

Modifiering: Oj, jag såg nu att det ska vara öppet ner till hallen där! Då kan man ju inte ha en dörr där  :-? Hm, jag skulle nog skippa det öppna och ha en hel övervåning istället för att utnyttja ytorna bättre!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.