Hej! Jag skulle flytta dörren till badrummet på övervåningen så den inte går till sovrummet utan ut till allrummet eller vad det nu är. Om någon sover i sorummet kan ju inte de andra i huset utnyttja badrummet utan att störa den som sover. Dessutom skulle jag definitivt ha ett fönster i badrummet på husets kortsida. Med flyttad dörr och fönster kommer ljuset i rak linje och rummet blir mycket ljusare och man kan ha en liten ormbunke eller någon annan växt därinne! [tt][/tt]
Modifiering: Oj, jag såg nu att det ska vara öppet ner till hallen där! Då kan man ju inte ha en dörr där :-? Hm, jag skulle nog skippa det öppna och ha en hel övervåning istället för att utnyttja ytorna bättre!