37 492 läst ·
66 svar
37k läst
66 svar
Kombo Mikro/Fläktkåpa omöjlig att få tag på??
H hapazard skrev:
Whirlpool tillverkar dessa i väldigt små volymer så det är nästan alltid väntetid på dessa. Och ja, det r förvånansvärt att efterföljaren till 971 heter 970.H hapazard skrev:
Ok, jag pudlar. Den har ju reglage för fläkt på displayenH Hasse C skrev:
Men, jag ser inte att den finns att köpa någonstans nu, letade ganska ordentligt när jag köksplanerade och hittade inget då. Men ville å andra sidan ha med frånluft, så kan ju ha missat denna även om den fanns då.
971 hade anslutning för fläktkanal, oklart hur många L/s den klarade av dock.
Redigerat:
Jodå, jag har letat som sjutton på nätet och snackat med div säljarexperter, men inte hittat någon med just den befintliga kombon mikro + fläktanslutning till imkanalen. Men jobba gärna på. Tack på förhande och den som lyckas kan sätta upp en bautapizza från den nya mikron (med fläkt och tillhörande imkanalanslutning)
H Hasse C skrev:
Tack, Hasse C. Vår befintliga har aluminiumfilter, som är delat omlott och går därför utomordentligt enkelt att köra i diskmaskin. En fantastisk manick, helt och hållet. Synd att vi inte kan hitta en kompatibel i vårt "kommande hål"
Vår är för montering mot kökets imkanal med tre hastigheter för fläkten och funkar ypperligtH hapazard skrev:Ok, jag pudlar. Den har ju reglage för fläkt på displayenBara för kolfilter dock....
Men, jag ser inte att den finns att köpa någonstans nu, letade ganska ordentligt när jag köksplanerade och hittade inget då. Men ville å andra sidan ha med frånluft, så kan ju ha missat denna även om den fanns då.
971 hade anslutning för fläktkanal, oklart hur många L/s den klarade av dock.
Jo, hade som sagt en likadanG Gulan1 skrev:
Installerad för 23 år sedan och tusentals maträtter senare, still going strong...enoughH hapazard skrev:
Intressant, Marie!
Men man får ta till lite import eller vänta på att nå´t gott kommer hitåt...
Lite intressanta dimensioner stämmer också till eftertänksamhet
"WE'RE SORRY
We couldn't find any local sellers for this product"
Tack, i alla fall!
Men man får ta till lite import eller vänta på att nå´t gott kommer hitåt...
Lite intressanta dimensioner stämmer också till eftertänksamhet
"WE'RE SORRY
We couldn't find any local sellers for this product"
Tack, i alla fall!
G Gulan1 skrev:Frågan är hur man gör den dagen mikron är helt slut? Man får väl vara nöjd med de dryga 20 årens kombo. När mikron gått hädan får man nöja sig med ett skapligt skåp för snurrande kryddo. När fläkten har gjort sitt, kan man förmodligen byta just den enheten. Har inte kollat än. Men skit att det inte finns något liknande, som funkar / funkat så förträffligt!!