Nanny Fine
Medlem
· Västra Götaland
· 452 inlägg
Nanny Fine
Medlem
- Västra Götaland
- 452 inlägg
Upptäckte efter inflytt i lgh att köksfläkten (vanlig utsugsfläkt) i köket inte är kopplad till nåt. Tänkte inte på att testa den innan köpet då hade jag säkert upptäckt att den inte var inkopplad..... Surt, men lämna alla dessa kommentarer utanför. Nu vill jag bara lösa problemet. 
Jag funderar på om man kan klippa till och sätta in ett löst kolfilter i den bara eller om man måste montera upp en helt ny kolfilterfläkt?
Om ja, var sätter man det helst då? Strax ovan de vanliga filtren, eller uppe i "skorstenen", ovanför motorn? (Se bild)
Jag funderar på om man kan klippa till och sätta in ett löst kolfilter i den bara eller om man måste montera upp en helt ny kolfilterfläkt?
Om ja, var sätter man det helst då? Strax ovan de vanliga filtren, eller uppe i "skorstenen", ovanför motorn? (Se bild)
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Nanny Fine
Medlem
· Västra Götaland
· 452 inlägg
Nanny Fine
Medlem
- Västra Götaland
- 452 inlägg
Här är bilder. Står inget på fläkten så jag vet inte fabrikat. Ser ganska standard ut...