Har de slutat med det? För det brukade väl vara vår och höst om jag inte minns fel... Det kanske är utbytt mot "20% på vitvaror vid köp av kök för 10 000:-"? Dumma IKEA! Epoq däremot har 15% just nu ;).

Jag väntar jag med......Sniken som fan...
Känns surt å handla nu å sen blir det 10% veckan därpå.

'Tid är pengar..' ;)

Var inte IKEAs köksveckor så att man fick 1000:- att handla annat för, för varje 10000:- man handlade kök?

Eller körde dom 10% rabatt?

Som du skriver 1000:- att handla för för varje 10000:- man handlar kök för...
Men ska man vänta på det i månader så ryker ju hela familje förmögenheten, medans den lokala pizza bagaren köper nya guldkedjor och kromfälgar.

Du menar att själva vinsten äts upp........

Baron skrev:
Som du skriver 1000:- att handla för för varje 10000:- man handlar kök för...
Men ska man vänta på det i månader så ryker ju hela familje förmögenheten, medans den lokala pizza bagaren köper nya guldkedjor och kromfälgar.
Du kan få låna kokplattan och micron som vi haft i vardagsrummet i en dryg månad nu när ÄNTLIGEN vi kan börjar använda vårt kök.. ;)

Dafgårds 4ever!! :D

De har tryckt "...20% på vitvaror" i kökskatalogen för 2008, så jag tror det är det som gäller i år. Har svårt att tänka mig att de kör både 20% och 1000 KR / 10 000 KR. Men man vet ju aldrig...

Ja, hur är det 2015, har de köksveckor med 10% rabatt nuföritden?
DD

T
Daydreamer skrev:
Ja, hur är det 2015, har de köksveckor med 10% rabatt nuföritden?
DD
Sedan det nya IKEA-köket kom har det inte varit några köksveckor och kommer nog inte att återkomma dom närmaste åren!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.